Rozlúčte sa s týmto Mesengerom, ktorý máte teraz v mobile

Reklama
Ad 1
Reklama
Ad 2
Reklama
Ad 5
Reklama
Ad 8
Reklama
Diamond

Messenger sa vracia k modrej, fialová ustupuje
Aplikácia Messenger, obľúbená platforma na posielanie správ a hovory, prechádza v týchto dňoch vizuálnou zmenou. Používatelia si v aktualizáciách všímajú návrat k pôvodnej modrej farbe loga, čím fialová ustupuje do pozadia.

Reklama


Messenger, patriaci pod spoločnosť Meta, bol dlho známy svojím modrým logom, ktoré symbolizovalo prepojenie s Facebookom. V roku 2020 však došlo k zmene a logo dostalo fialový nádych, čo malo vyjadriť prepojenie s ďalšími službami spoločnosti Meta, ako je Instagram.

Reklama
Reklama

Teraz sa však zdá, že sa Messenger vracia k svojim koreňom.
Čo sa mení?

Reklama
Reklama
  • Logo aplikácie: Pôvodná modrá farba sa vracia a fialová ustupuje.
  • Používateľské rozhranie: Zmeny sa môžu dotknúť aj niektorých prvkov rozhrania, kde sa modrá farba stáva dominantnejšou.
    Prečo tieto zmeny?
    Spoločnosť Meta zatiaľ oficiálne neoznámila dôvody týchto zmien. Predpokladá sa, že ide o:
  • Snahu o zjednotenie vizuálneho štýlu s Facebookom.
  • Reakciu na preferencie používateľov, ktorí si obľúbili pôvodné modré logo.
  • Snaha o modernizáciu dizajnu aplikácie.
    Reakcie používateľov
    Reakcie používateľov na zmenu sú rôznorodé. Niektorí vítajú návrat k modrej farbe, iní si už zvykli na fialový dizajn a zmena sa im nepáči.
    Čo nás čaká?
    Je pravdepodobné, že Messenger bude v nasledujúcich aktualizáciách pokračovať v dolaďovaní vizuálneho štýlu. Používatelia by mali byť pripravení na ďalšie možné zmeny v aplikácii.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *